dijous, 19 d’abril del 2012

Passió per córrer

Des de les vacances de setmana santa, per fi els entrenaments han estat constants i seguits. Va ser molt important marcar-me un objectiu, aquest va ser participar a la cursa pel cor de la Fageda d'en Jordà de 13,5km el passat dissabte 14 d'abril. Vam aprofitar per fer la primera sortida amb la furgo-camper de l'any 2012, aprofitant que la cursa estava organitzada per el càmping la Fageda, on ja havíem anat alguna altre vegada.
Uns quants corredors/es de Vacarisses Corre també vam participar va ser una tarda molt esportiva i sobretot freda i passada per aigua. 
Al final vaig quedar el 24 amb un temps de 1h2'54". Vaig quedar molt satisfet i content.
Alegria també per els podis de terceres classificades de la meva filla Cèlia, de la Jùlia, filla del meu amic Toni i com no, del gran tercer lloc de la meva amiga Isabel. On la dedicació en els seus entrenaments comencen a donar resultats.
El diumenge desprès d'una nit molt freda dins la furgo, vam sortir a caminar la família d'en Toni i la nostra cap el volcà del croscat.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada