diumenge, 12 d’octubre del 2014

Experiències... viatge amb el tren Talgo III a Portbou

Ahir va ser un dia magnífic, vaig gaudir una vegada més de la meva afició. Vaig viatjar amb el tren de l'Empordà, una iniciativa de la associació d'amics del ferrocarril 5 zona de Badalona que organitzar el viatge de Barcelona a Portbou. 
Vaig tornar a viatjar amb un Talgo III . Un viatge distret i gaudint dels paisatges amb un material ferroviari històric. Records de quan anava a Madrid a la Mili (regimiento de ferrocarriles) o quan de petits amb els pares anàvem a Guadix i des de l'estació Linares- Baeza agafàvem el talgo que venia de Madrid. 
 9 del matí Estació de França de Barcelona. El Talgo III RD esperant la locomotora
 Foto de record davant del Talgo sota la majestuosa marquesina de l'estació internacional de Portbou



Interior del vagó on vaig viatjar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada