dimecres, 31 d’octubre del 2012

Música la millor teràpia

Us deixo amb les quatre cançons de Barón Rojo que surten al meu escrit anterior. D'alguna manera són la meva banda sonora. 
Espero que us agradin.


Una cançó que m'ha ajuda't aixecar-me moltes vegades. I us puc assegurar que no han estat poques en els últims 25 anys. Un gran record quan l'escoltava fent la mili.


Chica de la ciudad, només ella sap quantes vegades la he buscat.


Una cançó molt diferent a l'estil del grup, però que sempre m'ha fet somiat per aconseguir les coses que la vida em plantejava. El millor record d'aquesta cançó es recordar quant la canta la meva mare. Imagineu-vos la de vegades que la sentit.

L'Himme de la meva vida. Les persones del meu voltant saben que quant aquesta història aquí a la terra s'acabi. Vull que soni molt forta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada