dijous, 22 de març del 2012

Experiències: Un dia envoltat de trens

El passat dissabte 17 de març el Club Ferroviari de Terrassa, del que sóc soci, organitzava un autocar per assistir a l'Expo Tren de Lleida i visita als tallers de l'ARMF. "Associació per la Recuperació de Material Ferroviari".
El mati va començar visitant els taller on  feia molts i molts anys que em venia molt de gust d'anar. Vaig gaudir molt sobretot veien funcionar la Locomotora de Vapor de Guadix. Poble dels meus pares on tota la meva infància visita com a mínim una setmana cada estiu. La tarda la vam dedicar a visitar l'Expo, on bàsicament era tot material en miniatura a diferents escales. Entre mig vaig fer una escapada a l'estació de Lleida-Pirineus.
Us deixo unes quantes fotos com a resum del meu dia gaudint de la meva afició pel ferrocarril.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada