dijous, 15 de març del 2012

Passió per córrer

Ahir va fer un dia amb un sol increïble. Vaig sortir a córrer a 3/4 d'una del migdia amb una caloreta més que primaveral. Tot per camins de terra i corriols, Cami de les Cingleres, moreneta, cingle gran, Matagalls-Montserrat, Masia de les Vendranes i cami de pujada fins a l'urbanització els Caus pel Roure Monjo.Total 45 minuts i una estona caminan doncs l'última pujada em va passar factura, però molt bones sensacions.
 Masia de les Vendranes. Vaig fer una parada per fer la foto i collir un parell d'espàrrecs. 

Unes quantes cançons que ahir em van acompanyar:



4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Gràcies Toni pel teu suport. Tornar a sortir a córrer sol era un altre repte d'aquesta setmana.

      Elimina
  2. Salut, Edu, ja m'he fet seguidor. M'ha fet molta il·lusió trobar-hi els Sangtraït, els meus ídols de joventut. Tots tenim un passat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Josep Maria, gràcies per fer-te seguidor, espero que t'agradin els meus petits detalls de vida.
      Sangtrait també un dels meus grups de joventut i com veus encara ara em fan córrer molt i molt.

      Elimina