dimecres, 16 de maig del 2012

Passió per córrer

El passat diumenge 13 de maig, vaig tornar a participar d'una cursa. En aquest cas, la I Cursa de Muntanya de Mura. el circuit era de 16,5 km aprox. Tot per camins de pista de muntanya. Els paisatges van ser impressionats dins completament del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l'Obac.
A nivell personal vaig gaudir molt i em va sortir una cursa força rodona tant en temps ( 1 h 27' 40") com en el lloc de la classificació ( el 12 de 88 arribats). 
Però realment per mi el que continua  sent increible és formar part de Vacarisses Corre. De poder anar a una cursa i saber que vaig acompanyat de tants companys i amics. De l'empenta i ànims que ens donem entre tots/es. Moltes gràcies a tothom que feu gran Vacarisses Corre.


Us deixo l'enllaç del bloc de Vacarisses Corre per si voleu tafaneixar una mica:

1 comentari:

  1. Es pot dir més alt però no millor; comparteixo absolutament els teus comentaris i tot i que, entrenaments a part, em vàreu ensenyar que a les curses funciona allò de "m... l'últim", saber que comptem amb tants companys/companyes i amics/amigues al voltant -per davant i/o per darrere, i alguns/es cada cop amb millor progressió- fa que els quilòmetres siguin més passables, sobretot els de baixada.

    ResponElimina