dilluns, 28 de maig del 2012

Els meus escrits

CERVESA


A la cervesa, amiga inseparable,
companyia muda i sorda
que reclama la meva atenció 
sense demanar
res a canvi.




Incoherència de llibertat
en el moment que 
estàs al meu costat.


Et busco quant et necessito,
i em dones el que et demano.
Saps que m'has fet bé,
se que té trobat en el
moment just i adequat.


Només demanes el punt
tranquil i responsable 
de la quantitat.


Et buscaré sempre.
T'agrairé la teva companyia.
Gaudiré d'aquest punt 
que m'ajuda a oblidar
el feixuc dia a dia
de la meva vida


Edu Martínez
24 d'agost del 2009 a la piscina de Queretes (Teruel)

2 comentaris:

  1. Feia dies que no entrava, però avui ja des de el llit i sense ganes de posar-me a llegir perquè tinc molte son he pensat en entrar al teu bloc i aquest escrit de la cervesa m'agrada molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. MOltes gràcies,LLuïsa. La veritat que va sortir força divertit. Ha descansar.
      Edu

      Elimina