dissabte, 12 de maig del 2012

Els meus escrits


Recorda’m

Recorda’m que m’il·lusioni de nou,
on els matins siguin la font de l’ànima
per engrescar-me en un nou dia.

Recorda’m que encara que les coses passin
de diferent manera de com ho vaig pensar ahir,
sàpiga trobar l’equilibri de viure, ja que
depenc només de mi.

Recorda’m  que les interpretacions
de les coses que van succeint a la vida
són respostes a un destí
marcat de forma capritxosa des d‘on arriben
les situacions millor trenades per la meva ment.

Recorda’m que l’atzar, el camí i el desig.
són la combinació gairebé surrealista
on les persones poques vegades
són conscients que les tenen al costat.

Recorda’m que el conformisme espatlla l’esperit
vital de ser en aquest món.
Que allà on no trobo resposta, trobi  quelcom que
m’il·lusioni per seguir endavant.

Recorda’m simplement que sóc aquí, precisament
per no oblidar que estic viu.

                              Edu 13/5/2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada