dijous, 6 de desembre del 2012

Llibres que he llegit

 
 Aquest es l'últim llibre que me llegit aquesta setmana. Llibre ràpid de llegir amb una història que em va enganxar des del primer moment. Per mi, molt recomenable.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------.
«Un dia, de forma natural, tot va canviar. I res no va tornar a ser com abans.»

Tot el món de certeses i seguretats de l'Elena queda aniquilat quan, per primera vegada, permet que el desig i la passió entrin a la seva vida amb una força que mai no hauria imaginat.
És un salt a allò prohibit que l'obliga a replantejar-se el seu matrimoni i aquell futur tan endreçat i rutinari que sense voler ha construït per complaure tothom menys a ella mateixa.
Potser mereix alguna cosa més. Potser també ella té dret a la felicitat. N'hi ha prou de trobar el valor per provar-ho, per llançar-s'hi sense por d'equivocar-se.

«Durant anys vaig esperar que la meva vida canviés, però ara sé que la meva vida esperava que fos jo qui canviés.»

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada