divendres, 10 d’agost del 2012

Vacances...,

Illa de Re, Cognac i Bordeux. 2 Part

Després d'una setmana a l'Ile de Ré agafem la furgo i continuem la ruta. Propera parada la ciutat de Cognac.
A nosaltres no ens agrada el conyac però ens va fer gracia descubrir la ciutat amb el nom d'aquest licor. Ple de bodegues de conyac i un casc antic amb unes cases molt antigues. El que més ens va agradar va ser el càmping de Cognac on vam poder descansar molt.
També van estar a la ciutat d'Angoleme, capital de la Charante i considerada també la capital  de còmic. Una de les característiques de la ciutat és la quantitat de murals de còmic pintat a les parets i mobiliari urbà. A destacar l'edifici de l'ajuntament i la catedral.
Ja de ruta cap a Bordeux vam descobrir el poble de Pons amb un castell Medieval impressionant.
La ciutat de Bordeux ens va agradar encara que no ens va enamorar, s'ha de dir també que vam passar dos dies de molta. molta, molta calor i això no ajuda si vas de turista.
I per acabar la ruta vam parar al poble d'Ur al nostre càmping de sempre "La Gare" per descansar dos dies anan als banys de Dorres i Llo.

Estil típic d'algunes cases antigues de Cognac
 Porta de l'antigua muralla medieval de la ciutat de Cognac
 Castell Medieval de Pons
 Catedral de Bordeux
 La Cèlia i la Maria gaudint a Bordeux dels sortidos d'aigua, al fons es veu la Plaça de la Borsa
 Banys Romans de Dorres
El "Xiringuito" al Càmping la Gare última parada del viatge abans d'arribar a casa.