dilluns, 30 de juliol del 2012

Llibres que he llegit

En aquests últims dies he estat de vacances i he aprofitat per llegir aquest llibre " Tren a Puigcerdà" de la Blanca Busquets. A part del títol que parlès de trens també em va motivar llegir-ho perquè just l'estiu passat vaig llegir un d'ella "La neva del cucut" que em va agradar moltíssim i em va enganxar d'una manera bestial a la vida dels seus personatges.
Aquest de Tren a Puigcerdà m'ha passat igual, té una manera de narra i explicar la vida del protagonistes que ho vius d'una manera molt intensa. 
L'estiu passat i aquest la Blanca Busquets i els seus personatges m'han fet viure, recordar, emocionar-me i gaudir.

 
Sinopsis:
Doce personajes atrapados en un tren revelan sus vidas y descubren que tienen algo en común… Un inmigrante del Este, una ex prostituta, una mujer maltratada, una anciana con Alzheimer, y otros personajes aparentemente sin nada que ver el uno con el otro convivirán accidentalmente en el interior de un vagón de tren, en el trayecto Barcelona-Puigcerdà. En ese espacio claustrofóbico se va tejiendo una telaraña de relaciones que la autora entrelaza con gran habilidad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada