diumenge, 15 de juny del 2014

Passió per córrer

7ena Cursa de Muntanya "La Campana"
 de Vacarisses.
Tenia clar que arribava amb molts menys entrenaments que la temporada passada. Però després de córrer gairebé de forma ininterrompuda durant uns 20 anys, fa més o menys un any i mig que córrer no forma part de les meves prioritats, simplement forma part d'una afició més de la meva vida. Mai he estat de plantejar-me grans reptes atlètics, encara que lògicament he aconseguit un quants en tots aquests anys.
Després d'anys formant part de l'organització de la cursa, aquest any he viscut la cursa totalment de corredor, com qualsevol altre que faig durant l'any. El llistó de l'edició anterior estava molt alt, amb una hora 15 minuts.
Aquest any, patint una mica més i algun "quilet" de més he acabat els exigents 15 km en el lloc 58 amb un temps d'1 hora 19'26" com temps real i 32 de la meva categoria. 
Aquest any he tingut un meu regal molt important i especial, tant a la sortida com a l'arribada tenia a la Cèlia, la Maria i l'Àngels al meu costat animant-me. 
Aquest any tot ha estat diferent, però com mirar enrere no serveix de res, viure el present és ni més ni menys sentir-se viu i seguir endavant.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada