diumenge, 3 de juny del 2012

Passió per córrer

Després de 20 dies sense poder córrer degut a una petita intervenció quirúrgica, ahir vaig anar a participar a la 28º Cursa popular del Bonaire a Terrassa de 6km500 m.
Resultat: lloc 94 .............temps 30' 55"
Em vaig sentir cansat, vaig fer un temps molt lent en comparació amb les meves marques avituals, però vaig estar feliç i content de poder tornar a gaudir de fer carrera continua, i poder fer una estoneta d'esport.
També vaig poder comprovar de l'obsesió de la "marquitis" que té la gent. Està molt i molt bé voler superar-se i ser competitiu, però en aquest esport individual i pràcticat de manera amater com ho fem la gran majoria, millorar les marques pot fer perdre el més important que és per mi gaudir i disfrutar del córrer.
Per molts la meva marca d'ahir és dolenta, per mi córrer va ser un regal pels meus sentits.
Ara em toca posar-me en forma per no ofegar-me tant.

Foto de grup amb els companys de Vacarisses Corre,  
una mica abans de la sortida

1 comentari: