dimarts, 24 d’abril del 2012

Llibres que he llegit

Aquest passat diumenge vaig acaba la novela d'en Marc Levy " El primer dia". És un autor que el coneixia perquè a casa tenia una altra novela seva "La propera vegada" que fa un parell d'anys que em vaig llegir i em va agradar molt.
Aquesta del "primer dia" també m'ha enganxat molt. Encara que la pinta com una història d'amor gairebé tot el llibre és més d'aventura i intriga i  la història d'amor entre els dos personatges principals, es va deixant veure....bé no us explico res més per si la voleu llegir.
Avui he anat a la biblioteca de Vacarisses a buscar l'altre llibre del mateix autor titulat " La primera nit" on he llegit que és la continuació. Això si, haurà d'esperar perquè ahir mateix vaig començar un altre que ja em té molt intrigat, ja us explicaré...

Marc Levy, l'autor francès que ha fascinat més de 15 milions de lectors, torna amb una meravellosa història d'amor i aventures.

Text de contraportada
La Keira és francesa, tenaç i independent. L'arqueologia és la seva passió i vol trobar el primer homínid que va caminar sobre la Terra.
L'Adrian és un astrònom anglès, intel·ligent i solitari. El seu somni és arribar a contestar la pregunta que s'ha fet des que era un nen: quina va ser la primera estrella?
Junts viuran una extraordinària aventura que els durà des del llac Turkana, al cor de l'Àfrica, fins a les llunyanes muntanyes de la Xina. Junts recorreran el món i buscaran respostes a les seves preguntes, sense adonar-se que el que de veritat busquen és, potser, l'amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada