diumenge, 11 de març del 2012

Passió per córrer

Avui després de molts i molts dies he tornat a córrer, I això que no ho tenia previst. Fa moltes setmanes que estic bastant desmotivat per córrer, segurament masses coses al cap. Però avui em trencat el malefici, i tot gràcies a una bona amiga com la Isabel que m'ha convidat a sortir aquesta tarda i ha estat l'empenta necessària per animar-me. de nou 
Hem sortit des de casa per tota l'urbanització del Caus fins la plaça i allà direcció a l'urbanització la Pineda, passant per la casa de la Pineda i tornada.
L'anècdota del meu patètic estat de forma ha quedat demostrat amb la tibada que m'ha fotut "l'isquio" de la cama dreta.
Al final hem fet 57 minuts amb un sol gairebé primaveral i temperatura agradable. Tot un plaer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada